Avislab

сайт для палких паяльників

Керування велосипедним мотор колесом з трьома датчиками Холла у режимі PMSM. Оновлений приклад для STM32.

Це доопрацьований приклад для керування безколекторними моторами з трьома датчиками Холла. Раніше я робив статтю з прикладом для PMSM з трьома датчиками Холла. Але цей приклад відрізняється від попереднього наявністю режиму навчання мікроконтролера. Фактично контролер сам визначає як встановлені датчики Холла. Оновлений приклад також не використовує блочну комутацію під час старту мотора.

Для підключення мотор колеса до моєї плати довелось використовувати схему фільтра яка ліквідує шуми датчиків Холла. Такі “шуми” датчиків Холла виникають у тих моторів у яких датчики встановлені безпосередньо на статорі.

Скачати приклад керування PMSM для STM32

Схема фільтра для датчиків Холла велосипедного мотор колеса:

Детальніше у відео:

Приклад керування безколекторним двигуном з одним датчиком Холла у режимі PMSM.

Раніше я робив статтю з прикладом для PMSM з трьома датчиками Холла. Збуджувати обмотки статора синусоїдальним струмом можна і коли у двигуна лише один датчик Холла. Такі двигуни не використовують у електротранспорті. Двигун з одним датчиком складно запустити під значним навантаженням. Тому безколекторні двигуни з одним датчиком Холла використовують у пристроях де під час старту немає навантаження на валу двигуна. Наприклад, у вентиляторних системах, помпах, тощо. Цей приклад зроблений для мікроконтролера STM32 і моєї тестової плати для роботи з безколекторними моторами.

Скачати приклад керування PMSM з одним датчиком Холла для STM32

Детальніше у відео:

INKSVG.JS – бібліотека для роботи з SVG файлами

INKSVG.JS – бібліотека яка допоможе зв’язати векторну графіку (SVG) з будь-якими даними.

  • пошук графічних об’єктів у SVG – файлі по ID, переміщення zoom-у на об’єкт
  • зміна стилю об’єктів
  • зміна текстових написів, та їх стилю
  • анімація об’єктів

INKSVG.JS використовує D3.js, та фактично є обгорткою, яка спрощує роботу саме SVG файлами, які створені графічними редакторами типу Inkscape. INKSVG.JS враховує нюанси саме форматів Sodipodi.

Continue reading “INKSVG.JS – бібліотека для роботи з SVG файлами” »

Віконний інтерфейс HTML + Javascript

Ми всі вже звикли до віконного інтерфейсу у операційних системах. Звикаємо до “віконець” які вискакують на сайтах і дратують нас. Інколи самі на сайтах використовуємо щось типу чатів для on-line консультацій, тощо. Я помітив що такі вікна вкрай туплять і капець як гальмівно завантажуються і працюють. Бо сучасні підходи розробки вимагають… Та в деяких проектах зручніше використовувати саме інтерфейс схожий на віконний. Тому трохи заморочився і зробив щось таке, що назвав WinManager.

Continue reading “Віконний інтерфейс HTML + Javascript” »

Raspberry Pi. Live-stream video

Знадобилося мені пострімити з Raspberry Pi. З динамічного IP, або сірого IP, коли “прокинути” порт через роутер не вийде і доводится робити стрім через зовнішній сервер. Спробував YouTube, спробував свій сервер на Nginx з модулем nginx-rtmp-module який підняв на VPS. Спробував GStreamer. Що з цього вийшло читайте далі.
Continue reading “Raspberry Pi. Live-stream video” »

Openlayers. Библиотека для работы с картами.  С чего начать?

Openlayers – библиотека для работы с разными картами. В том числе с OpenStreetMap – шикарной альтернативой Google Maps.

Continue reading “Openlayers. Библиотека для работы с картами. С чего начать?” »

Translate

Архіви

© 2011-2019 Андрій Корягін, Кременчук - Київ, Україна